2011. január 14., péntek

Mi kötelező télen?

Pár dolog amit imádok télen használni:
1. Hidratáló krém: mert a bőr hamar kiszárad és az nem a legjobb... Persze nem minden hidratáló jó. Én például a Hello Kittys testápolómmal meg vagyok elégedve, de arcra nem azt használom, hanem egy Balea young-ot, ami arcra van.
2. Alapozó: ez nálam persze alap, de télen egy, vagy két árnalattal világosabbat szoktam választani, mint nyáron.
3. Sál: ez is alapdarab. De én nem csak kabát mellé szoktam hordani, hanem ha egy kivágott fölső van rajtam, vagy egyszerűen fáj a torkom, vagy csak szimplán feldobja az öltözetemet.
4. Sapka: ezt nagyon sok lány elhagyja, pedig iszonyt fontos. Ha csak egy picit vizes a hajunk, már megfázhatunk. De magának a hajak se tesz jót, mert töredezni kezd tőle a haj. De kutatások kimutatják, hogy ha reggel fázik a fejünk, akkor már az egész napunk el van rontva.
5. Egy szövetkabát: ami most nagyon divatos. És persze meleg is. Ami most nagyon jól jön.
6. Sötétszínű rúzs: ami igazán feldobja a sminket. Ezek főleg télen kerülnek elő, mikor a táj hideg színekben ragyog. A sötét szín nyáron szerintem nem néz ki valami jól, maximum a jeges vidékeken.
7. Egy a rúzshoz illő szájfény: legyenjó csillogós, hogy ne olvadjon bele a világos és matt sminkbe. 
Hát ennyi lenne.
Sok sikert a télhez, nehogy a szépség rovására menjen :D
Sziasztok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése