2011. január 22., szombat

Haj 2.rész

Az első részben leírtam, hogy milyen hajápolási termékeket használok. Ebben pedig, hogy hogyan szoktam formázni a hajamat. Mivel már írtam, hogy a hajam hullámos. De nem az a szép, így vagy szép göndört csinálok belőle, vagy egyenest. Ezek a tippek szerintem bárkinek bejönnek.

Íme a tippek:
1. Ha hullámosat szeretnék: akkor addig kell megcsinálni, amíg vizes a hajam. Félbe választom a hajamat és külön-külön, egymás után elkezdem pödörni őket és felcsavarom, mintha két csiga lenne és legumizom. Ilyenkor mindíg azt hiszem, hogy olyan a hajam, mint Leia hercegnő. Így fekszem le aludni. Reggelre általában megszárad, de ha mégsem, akkor nem bontom ki, hanem a kis csigágat, úgy ahogy vannak hajszárítóval megszárítom, majd kibontom és ennyi.
2. Ugyan csak hullámos hajat lehet elérni ha valaki reggel mos hajat és véghezviszi az előző műveletet, csak nem oldalra fogom a hajam, hanem hátra. És alapból elkezdem szárítani. Addig szárítom, ameddig csak tudom, majd egy pici hajlakkot is fújok rá. Ki is lehet bontani a hajat, de ha az én példámat követitek, akkor a hajatokba raktok egy hajráfot. De ilyenkor fontos, hogy a hajat szépen kössük fel, mert mások is megláthatnak. Amikor pedig odaértem a célhoz, leengedem a hajam. De ez most, azaz télen nem ajánlott, mert a fejünk könnyen megfázhat.
3. Ha ennél gyorsabb megoldást keresek reggel. Akkor hajmosás után hajhabot rakok a hajamra és jól beledolgozom. Majd bezselézem az ujjaimat és gyűrni kezdem a hajam, mintha egy papírgalacsint csinálnék. Majd ugyanilyen gyűrő mozdulatokkal szárítom meg a hajam. Így szép hullámos lesz.
4. Az egyenesítéskor nincs sok választásom. Vagy egyenesre szárítom ki, vagy kivasalom. De persze mindíg használom a Tony&Guy hővédő, hajegyenesítő krémét.
5. Vagy begöndörítem a hajamat hajsütővassal. De ez nálam elég hosszas procedúra.

Hát ennyi. Nem tudom mennyire volt hasznos ez a cikk. De én szerintem van akinek ez is tetszett.
Köszi, hogy elolvastátok!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése