2010. december 31., péntek

Mi van a SMINKtáskámban?

Sok olyan cikket olvastam és videót láttam, ahol a csajok megmutatták mi van a táskájukban. Ilyen bejegyzésem is lesz majd de ez most a sminktáskámról fog szólni.
A sminktáskám kívül fehér belül pedig fekete, ami azért jó mert nem látszik rajta annyira a kosz. A mérete olyan közepes, viszont iszonyat nagyra meg lehet bővíteni. Így jó sok dolog belefér.
Ami benne van:
Alapozó - ez egy Lancome alapozó, és nem tudom, hogy kell-e neki, de mattít is, így nem kell a púder. Ez a szín tökéletesen passzol a bőrömhöz és minden bőrhibát elfed. Nem a legolcsóbb, de megéri megvenni a Lancome termékeket.
Szempillaspirál - Avon SuperShock spirál, amiről rosszat nem tudok mondani. A színe erőteljes fekete, a mérete pont elég és elfér a téskámban és az ára... Az valami fantasztikus, iszonyú olcsó.
Tus - ez azért hordom magammal, mert ezzel egy komplett smink kész van, ha csak gyorsan lehet valamit össze "csapni". Ez a tus egy noname márka. Százforintos boltban vettem, de nagyon meg vagyok vele elégedve.
Egy jó színű rúzs - ami feldobja a sima tussal kihúzott szememet. Ezzel már meg is van egy egyszerű kis smink. Nekem ez egy sötétebb rózsaszín, ami tényleg feltűnő. Ez is egy Avon rúzs.
Szájfény - Max Factor vibrant curve effect, 04-es árnyalat, ami tökéletesen illik a rúzsomhoz. Mivel a rúzs krémes és nem annyira csillogós, ezért ezzel tökéletesen fel lehet dobni a rúzst.
Szemceruzák - amit azért tettem többes számba, mert mindíg kettő van nálam belőle. Egy sötétbarna és egy fehér. A barna három célt szolgálhat. A szemöldök sötétítését. A szememet csak simán kihúzni. És a szememet ugyancsak kihúzni, de felül, amitől a szempiláim sokkal sűrűbbnek tűnnek. Azért barna, mert nekem a fekete nem áll jól, túlságosan öregít. A fehér szemceruzát 6 helyen tudom használni. A szemöldök alatt. A szemhélyon, nagyon jól elsatírozva. A szemem kihúzására, ha fáradtas a tekintetem. A szemzugban, ami kinyitja a tekintetemet. A szájam felső kis mélyedéséban, ott is satírozva. És az arcomon, az arccson felett. De itt is csak nagyon jól elsatírozva.
Négyes szemhéjpúder - ez mindíg más színekben pompázik. De álltalában kis kiszerelés, hogy minden más is elférjen mellette.
Egy kis csomagolású törlőkendő - Ez ha hibáznék jól eltávolítja a fölös sminket.
Parfüm - vagy nagyon pici kiszerelés, vagy termékminta. Most termékminta, az Outspoken by Fergie. Ami nekem nagyon tetszik, úgyhogy lehet, hogy megveszem a nagy kiszerelést. Mert eléggé illik hozzám.
Testápoló - ezt a szállodákból hozom. Ilyen nagyon pici kiszerelés, ami szerintem smink alapot is helyettesít, de akár ha a kezem kiszárad még arra is jó.
Babapopsira való krém - ez viccesnek hangzik, de télen mindíg van nálam. Ha meg vagyok fázva főleg, mert akkor a papírzsepi kidörzsölheti az orrom és arra rákenem, vagy a számra vagy akármi másra jól jöhet.
Fésű és egy fekete hajgumi - ez az amit bármikor használhatok. Vagy ha valaki kér én azonnal tudok neki adni kölcsön.
Körömreszelő - ez nekem nagyon jó mert a körmeim elég gyengék és bármikor beszakadhatnak és ez akkor nagyon jól jön. De ezek ilyen 3cm hosszúak és nagyon praktikusak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése