2010. december 25., szombat

Max Factor - Vibrant Curve Effect

Ez egy termékbemutató bejegyzés lesz. A Max Factor idén (2010-ben) dobta piacra a Vibrant Curve Effect nevezetű szájfényt.
Ezt a szájfényt már rég megláttam, de sokáig húztam a megvételét, mert az árat én soknak véltem egy olyan termék iránt amit még soha nem próbáltam ki és nem is hallottam róla. De a Max Factor termékekkel nagyon meg voltam elégedve így rávettem magam és megvettem. Hazaértem és szokásomhoz híven azonnal ki is próbáltam.Azonnal rájöttem, hogy az ár (2699Ft) egyáltalán nem sok érte. A szájfény maga ami benne van a kis tartóban nem valami sok de ez nekem külön tetszett, mert még nem volt olyan, hogy hamarabb fogyott volna el egy szájfényebb, minthogy lejárt volna a minősége. Ez a szájfény azért is más mint a többi, mert más az aplikátora.Van benne három bevágás, amelyekbe beszivárog a szájfény, ezálltal sokkal többet tud egyhuzamban felvinni a szájra. Az aplikátir felülete nagy és a vége a szokásosnál sokkal keskenyebb, a tökéletes kezelés érdekében. Az állaga ragadós, de a szájon nagyon csúszós. Az illata nekem nagyon tetszik. Amint kinyitom már érzem is azt a nem túl intenzív, de érezhető sárgadinnye illatot (pedig utálom a sárgadinnyét).
Összességében nagyon jó ez a trmék a Max Factor nagyon eltalálta. Le a kalappal.
Köszönöm, hogy elolvastátok.
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése