2011. február 13., vasárnap

Egy gyors tipp

Igazából 3 gyors tipp. Amelyekben a spórolás a lényeg. Íme:
1. Ha kifogy, vagy lejár a szempillaspirálod, akkor ne dobd ki a keféjét, hanem mosd ki, amíg egy csepp festék sem lesz benne. Ezzel a kefével 2 féle dolgot is lehet csinálni. Az egyik, hogy egy szemöldök formázásra alkalmas fésű lesz. A másik, hogy ha precízebben akartok dolgozni a szempilláitoknál, akkor az eredeti, festékes keféről húzzatok le egy pici festéket és így használjátok.
2. Én mindig, mindent elfelejtek, így ha a tusom lejár, akkor én nem szoktam még kidobni. Mivel ez a lejárati idő, csak a szem környékre vonatkozik. Így én a tussal írom fel a kezemre azt amit nem szabad elfelejtenem. Ez a bőrömnek jobb, mint a sima toll és könnyebben le is jön.
3. Nem szoktam külön télre és nyárra alapozót venni. Csak egy télit, ami ugye mindig világosabb egy picit. Nyáron ezt szoktam keverni, pirosítóval vagy barnítóval, addig míg természetes színt nem érek el. Mindig így járok el nyáron és még nem volt rá panaszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése